Centrum
Osteopatii
REGULAMIN REZERWOWANIA I OPŁACANIA WIZYT
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług w przychodni, jak również określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt w formie: osobistej, telefonicznej oraz za pośrednictwem Strony internetowej.
- Definicje:
- Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy, bądź w przychodni,
- Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług w przychodni,udostępniony nieodpłatnie zarówno w przychodni, jak i na stronie www.osteopatja.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,
- Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem www.osteopatja.pl
- Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,
- Usługodawca (przychodnia) - Adam Orszulak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Centrum Osteopatii ul. Osiedlowa 4/6 lok. U1 91-052 Łódź NIP 7292554245 adres e-mail do kontaktu: ; tel.: +48 530 158 533. >
- Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz – w przypadku zamówienia usługi za pośrednictwem strony internetowej - zaakceptować jego warunki poprzez zaznaczenie właściwego pola. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
- Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
- Rezerwacja terminu wizyty dokonywana drogą elektroniczną odbywa się za pośrednictwem harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Zapisz się”.
- Rezerwacja terminu wizyty dokonywania w formie telefonicznej lub poprzez osobisty kontakt z przychodnią odbywa się w zaproponowanym przez przychodnię i zaakceptowanym przez pacjenta terminie.
- Pacjent rezerwujący wizytę po raz pierwszy zobowiązany jest:
- a. podać dane takie jak: imię i nazwisko, numer telefonu lub adres e-mail;
- b. uiścić przedpłatę (zadatek) w wysokości 100% ceny wizyty wskazanej przy wyborze terminu wizyty.
- Dane do przelewu za pierwszą wizytę pacjent otrzymuje – w zależności od podanej danej – na wskazany przez siebie numer telefonu lub adres e-mail.
- Przelew za pierwszą wizytę musi zostać opłacony w ciągu maksymalnie 24 – godzin od momentu otrzymania danych do dokonania przelewu, chyba, że wizyta ma się odbyć przed upływem tego terminu, to wówczas należność za wizytę musi zostać opłacona niezwłocznie, a najpóźniej przy wizycie. Brak uiszczenia opłaty w terminie skutkuje automatyczną anulacją wizyty.
- Na każdą kolejną wizytę, po odbyciu pierwszej, pacjent umawia się telefonicznie, online lub bezpośrednio w przychodni, a płatność za kolejną wizytę uiszcza bezpośrednio w dniu wizyty przed jej odbyciem.
- Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
§ 3. Reklamacje
- Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą w formie osobistej, pocztowej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
- Odwołanie zarówno pierwszej opłaconej, jak i kolejnej wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej na 24 godziny przed tym terminem.
- Odwołanie opłaconej wizyty z zachowaniem terminu określonego w pkt. 1 wiąże się z prawem do wyznaczenia innego terminu wizyty lub żądania zwrotu uiszczonej z góry zapłaty za wizytę.
- Odwołanie kolejnej wizyty w dniu jej planowanego odbycia wiąże się z obowiązkiem zapłaty za nią, a w przypadku nabycia przez pacjenta pakietu, należność za nieodbytą wizytę zostaje potrącona z wykupionego pakietu.
- Pacjent ma prawo do trzykrotnego przełożenia zarówno terminu pierwszej i z góry opłaconej wizyty, jak również wizyty kolejnej. Przy czwartej próbie przełożenia terminu, wygasa taka możliwość, zaś Pacjent – w przypadku wizyty z góry opłaconej - otrzymuje zwrot przelanych za wizytę środków zgodnie z zasadami określonymi niniejszym regulaminem.
- Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Usługodawcy podany w Regulaminie lub przez kontakt telefoniczny z rejestracją z zachowaniem terminu określonego w pkt 1 powyżej. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji.
- Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym uiszczona na wizytę opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem uiszczonej z góry przedpłaty za wizytę. W tym wypadku opłata za wizytę nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia. W przypadku pacjentów, którzy wykupili pakiet, należność za wizytę wskutek przesłanek o jakich mowa powyżej pobierana jest z pakietu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej opłaty za wizytę.
- Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.
§ 5. Pakiety
- Przychodnia przewiduje możliwość wykupienia pakietu, lecz dopiero po odbyciu pierwszej wizyty. Rodzaje, dostępność i ceny podane są na Stronie internetowej oraz w rejestracji.
- Umawianie wizyt ujętych w pakiecie odbywa się w formie osobistej, telefonicznej.
- Oplata za pakiet jest jednorazowa, najpóźniej przy pierwszej wizycie z pakietu.
- Płatności za pakiet można dokonać osobiście lub przelewem na konto bankowe przychodni.
- Zwrot za niewykorzystane wizyty z pakietu (w terminie ważności pakietu) jest możliwy. Jednak kwota za pojedynczą wizytę zostanie wyrównana do regularnej ceny wizyty, a kwota do zwrotu będzie pomniejszona o tą różnicę.
- Przychodnia nie uwzględnia możliwości korzystania z pakietu przez więcej niż jedną osobę.
- Ważność pakietu obejmuje 3 miesiące od dnia wykupienia pakietu, po tym czasie pakiet traci ważność.
- Wraz z upływem terminu ważności, następuje brak możliwości korzystania z wizyt objętych pakietem i płatność za pakiet nie podlega zwrotowi.
§ 6. Zwrot kosztów za usługę
- Do rozpatrzenia wniosku o zwrot środków niezbędne jest okazanie paragonu zakupu oraz wypełnienie wniosku, który otrzymać można w rejestracji przychodni.
- Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, od dnia złożenia wniosku.
§ 7. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
- W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2023r.